WIADOMOŚCI

McLaren wygrywa chaotyczne kwalifikacje
McLaren wygrywa chaotyczne kwalifikacje
Sobotnie kwalifikacje przed Grand Prix Węgier po raz drugi w sezonie wygrał kierowca zespołu McLaren , Fernando Alonso. Tuż obok Hiszpana na starcie stanie drugi zawodnik brytyjskiego zespołu- Lewis Hamilton. Spośród wszystkich kierowców na torze, tylko duet McLarena był w stanie w ostatniej fazie kwalifikacji zejść z czasem poniżej 1 minuty i 20 sekund. Z drugiego rzędu do jutrzejszego wyścigu ruszą Nick Heidfeld i Kimi Raikkonen.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Tuż za najlepszymi kierowcami uplasowali się wyjątkowo dobrze spisujący się przez cały weekend w Budapeszcie Nico Rosberg oraz Ralf Schumacher. Dopiero z siódmego pola wystartuje Robert Kubica, po którego prawej stronie na starcie stanie Giancarlo Fisichella.

Pierwszą dziesiątkę po chaotycznych kwalifikacjach zamykać będą jutro Jarno Trulli oraz Mark Webber.

Po problemach zespołu Ferrari w drugiej części sesji kwalifikacyjnej, w Q3 problemów nie uniknął zespół McLaren. Fernando Alonso, który jako pierwszy zjechał do boksu na ostatnią zmianę opon zgasił silnik na stanowisku serwisowym przez co Lewisowi Hmiltonowi zabrakło czasu na wykonanie ostatniego okrążenia pomiarowego. Gdyby nie ten błąd walka pomiędzy obydwoma zawodnikami McLarena byłby jeszcze bardziej zacięta.

Przebieg pierwszych dwóch części kwalifikacji:
Podczas pierwszej części sesji kwalifikacyjnej Lewis Hamilton jako pierwszy kierowca podczas całego weekendu F1 na torze Hungaroring zszedł czasem poniżej 1 minuty i 20 sekund. Robert Kubica zakończył pierwszą część kwalifikacji na wysokiej, trzeciej pozycji także uzyskując swój najlepszy czas okrążenia. Po pierwszej fazie kwalifikacji z walki o pole position odpadli obaj zawodnicy Hondy, Takuma Sato, Sebastian Vettel i standardowo kierowcy Spykera.

Druga część kwalifikacji miała dość dramatyczny przebieg. Kierowcy zespołu BMW wyjechali na tor na miękkiej mieszance opon i nie zdołali uzyskać czasu pozwalającego zakwalifikować się do finałowej dziesiątki, która miała walczyć o pierwsze pole startowe. Dopiero zmiana opon na twarde sprawiła, że z 6 i 10 czasem obaj zawodnicy BMW Sauber weszli do ostatniej fazy sobotnich kwalifikacji. Robert Kubica wyprzedził 11 Davida Coultharda o zaledwie 0,015 sekundy. Mniej szczęśliwe druga faza kwalifikacji zakończyła się dla Felipe Massy. Brazylijski kierowca Ferrari nie był w stanie uzyskać czasu gwarantującego awans do ścisłej czołówki. Dodatkowo Brazylijczyk pod koniec Q2 zatrzymał się w alei serwisowej i zgasił silnik. Mechanicy włoskiej Scuderii zdążyli zepchnąć, zmienić opony i dotankować bolid Massy, niestety Ferrari Brazylijczyka i tak nie zdołało zakwalifikować się do ostatniej części kwalifikacji. Najszybszym zawodnikiem w Q2 ponownie okazał się Lewis Hamilton.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Fernando Alonso

McLaren

1:19.674
2

Lewis Hamilton

McLaren

1:19.781
3

Nick Heidfeld

BMW Sauber

1:20.259
4

Kimi Raikkonen

Ferrari

1:20.410
5

Nico Rosberg

Williams

1:20.632
6

Ralf Schumacher

Toyota

1:20.714
7

Robert Kubica

BMW Sauber

1:20.876
8

Giancarlo Fisichella

Renault

1:21.079
9

Jarno Trulli

Toyota

1:21.206
10

Mark Webber

Red Bull

1:21.256
11

David Coulthard

Red Bull

1:20.718
12

Heikki Kovalainen

Renault

1:20.779
13

Alexander Wurz

Williams

1:20.865
14

Felipe Massa

Ferrari

1:21.021
15

Anthony Davidson

Super Aguri

1:21.127
16

Vitantonio Liuzzi

1:21.993
17

Jenson Button

Honda

1:21.737
18

Rubens Barrichello

Honda

1:21.877
19

Takuma Sato

Super Aguri

1:22.143
20

Sebastian Vettel

1:22.177
21

Adrian Sutil

1:22.737
22

Sakon Yamamoto

1:23.774

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

234 KOMENTARZY
avatar
Pietrzej

04.08.2007 15:14

0

Będzie się działo jutro :)


avatar
david22

04.08.2007 15:15

0

ejj czemu kovalainen jest 11 i 12??


avatar
barteks2

04.08.2007 15:15

0

BRAWO ROBERT !!! ŚWIETNY WYNIK NA TWARDYCH OPONACH!!! A MÓWIŁEM, ŻE KUBEK POJEDZIE CYSTERNA TO MI NIE WIERZYLIŚCIE, A TAK HEIDFELD JEDZIE Z DRUGIEJ LINII I MA MIEJSCE MA PODIUM !!!


avatar
barteks2

04.08.2007 15:16

0

Alonso niezle zrobił w konia Hamiltona.... pozbawil go szansy na pole position....


avatar
marcysko

04.08.2007 15:16

0

niestety ale ta bmka roberta jest w nie najlepszym stanie


avatar
barteks2

04.08.2007 15:17

0

Nie wiecie co to za płomienie wydobywały się z bolidu Kubicy ??? I czemu mechanicy pchali bolid Roberta na zmiane opon ???


avatar
przesio

04.08.2007 15:17

0

czyzby robert jechal cysterna na 1 pit stop ?? jak w hiszapni


avatar
barteks2

04.08.2007 15:17

0

I czemu Heidfelda obsługiwali chyba z poł minuty a Kubica musial az tyle czekac?


avatar
barteks2

04.08.2007 15:18

0

przesio: zgadzam sie z toba, ja juz od kilku dni pisze tutaj, że Robert pojedzie cysterna na 1 pit-stop!


avatar
marcysko

04.08.2007 15:18

0

0.5 sekundy do heidfelda to przepasc to nie wynika tylko z ilosci paliwa (tak mysle) a wy co o tym myslicie


avatar
przesio

04.08.2007 15:18

0

jak by hamilton pojechal jescze 1 kolko to by bylo pol position. Mogl zejsc nawet ponziej minuty 19 sekund. A serio Kovalainen jest i 11 i 12 jakis blad ??


avatar
qwert

04.08.2007 15:19

0

Ależ bezczelnie zachował sie Alonso na pit stopie. Takiej akcji jeszcze nie widziałem. Myślę że to mogło kosztować Hamiltona PP. Ciekaw jestem co powie po kwalifikacjach. Pewnie że zgasił silnik. Może i zgasił ale myślę, że celowo:/. Ach szkoda gadać. Co do Kubicy myślę, że miał jednak niezbyt dobrze ustawiony bolid i w tej sytuacji nie jest to najgorsza pozycja startowa. Trzeba się cieszy, że w ogóle udało mu sie wskoczyć do P3 :)).


avatar
barteks2

04.08.2007 15:19

0

Z kolei HEI ma bardzo lekki bolid i moze pojedzie na 3 pit-stopy.... bo przez dluzszy czas mial przeciez P1 w ostatniej czesci kwalifikacji...


avatar
slonko

04.08.2007 15:19

0

ja ciesz sie z Alonso wywalczył pierwsze pole startowe, martwi mnie tylko Robert bo z wynika z tego że pojedzie na wyścig najprawdopodobniej z zatankowanym bardziej bolidem


avatar
marcysko

04.08.2007 15:19

0

nie na 1 pit-stop raczej nie chyba ze deszcz


avatar
przesio

04.08.2007 15:19

0

twarde opony testowali. nie scieraja sie tak za bardzo. Moze to bylo zaplanowane na 1 pit stop dlatego na twardych jezdzil.


avatar
gorlin

04.08.2007 15:20

0

Zadziwiająco dobrze HEI. Ciekawe jak sobie poradzi z RAI, lub raczej RAI z HEI- hehe. Robert siódmy, ale myślę, że może powalczyć jutro o wyższe pola. Massa- jak często ostatnio wtopa. Jemu chyba coś brakuje, albo ma takiego pecha.


avatar
norbertinho

04.08.2007 15:20

0

Kubica jechał cysterną a Heidfeld, Rosberg i Ralf jechali chyba na oparach.Szkoda mi Massy (znowu zawalił mi typowanie),a Honda "znów" zawiodła.


avatar
Morte

04.08.2007 15:20

0

Ale nie krzycz... eh Boże Ty widzisz i nie grzmisz, aż Kanada mi staneła przed oczami... Nie wiem nie rozumiem taktyki BMW na taki tor !! Kurde myślenie " a może spadnie deszcz" to paranoja. Ani McLaren anie Ferrari nie robi dwóch różnych taktyk dla swoich kierowców ale co tam BMW musi inaczej -.- . Hehe Alonso ładnie przyblokował w Picie Hamiltona widocznie wkurzyło go to trzymanie to co tam 10 sec w tą czy w tamtą... Eh 1 seria Robert po jakiś zmianach 3 czas, a teraz to ... boje się tego wyścigu. A i popieram Flavio co do dyskwalifikacji McLarena ma sporo racji w tej kwestii.


avatar
jlebski

04.08.2007 15:20

0

HEI bedzie na podiun, KUB zaryzykuje rozpoczynajac na miekich a potem dojedzie do 4 miejsca na twardych


avatar
barteks2

04.08.2007 15:20

0

marcysko: nie 0,5 sekundy tylko 0,6 a to duza roznica :)


avatar
koffers

04.08.2007 15:20

0

Moim zdaniem ALO zrobił to złośliwie. Tak w ogóle to przypomniało mi się Monaco, co akurat byłoby miłe dla Kubicy. 7 miejsce to nie sukces i mam nadzieję, że to tylko przez ilość paliwa, a nie kłopoty z ustawieniami bolidu. Massa pechowo, w Monaco niefart miał Kimi. Zapowiada się ciekawy wyścig, ale obstawkę trafił szlag :-(


avatar
barteks2

04.08.2007 15:21

0

Powiem wam, że mało palpitacji serca nie dostalem pod koniec Q2.... musze sobie kupic jakies ziółka ;)))


avatar
witek70

04.08.2007 15:21

0

Alonso wygrał, ale zachował się nie fair. Z bolidem Roberta coś nie tak. Na miękkich oponach gorszy czas niż na twardych. Heidfeld lepszy.... Mam nadzieje, że spadnie deszcz. Miałby Robercik od razu opony i pełny bak :)


avatar
marcysko

04.08.2007 15:21

0

nie na 1 pit-stop raczej nie chyba ze deszcz


avatar
qwert

04.08.2007 15:21

0

barteks2 nie wydaje mi się żeby Robert jechał jak to określasz cysterną. W P2 tez jechał cysterną że ledwo udało mu się wskoczyc do dziesiatki??


avatar
barteks2

04.08.2007 15:21

0

Ciekawe czemu BMW nie używało w kluczowych momnetach miekkich opon? Co wy na to ?


avatar
Tininho

04.08.2007 15:21

0

Jakoś nie wierze, że ten silnik zgasł Alonso przypadkowo. A jeśli chodzi o Roberta to chyba szykuje się Monaco 2.


avatar
Rejden

04.08.2007 15:22

0

Zobaczymy jutro....Kubica będzie musiał niezle gonic tylko jak...na tym torze...ale i tak bedzie 5 tak mysle..a Nick nie bedzie miał podium..


avatar
gorlin

04.08.2007 15:22

0

Zadziwiająco dobrze HEI. Ciekawe jak sobie poradzi z RAI, lub raczej RAI z HEI- hehe. Robert siódmy, ale myślę, że może powalczyć jutro o wyższe pola. Massa- jak często ostatnio wtopa. Jemu chyba coś brakuje, albo ma takiego pecha.


avatar
gorlin

04.08.2007 15:22

0

Zadziwiająco dobrze HEI. Ciekawe jak sobie poradzi z RAI, lub raczej RAI z HEI- hehe. Robert siódmy, ale myślę, że może powalczyć jutro o wyższe pola. Massa- jak często ostatnio wtopa. Jemu chyba coś brakuje, albo ma takiego pecha.


avatar
rafalsz1993

04.08.2007 15:22

0

No i poraz kolejny szefowie bmw postawili na Nicka dla nich moze i dobze bo spisal sie calkiem niezle ale moze lepiej by bylo jakby obu kierowcom dobrali agresywną taktykę choc do konca nie wiadomo ile paliwa ma Robert. Ale pomysl z taką taktyką mom zdaniem nie wypali przynajmniej na tym torze


avatar
barteks2

04.08.2007 15:22

0

qwert: w Q2 Robert jechał na twardych oponach w przeciwienstwie do innych front-runnerów....


avatar
prema

04.08.2007 15:22

0

przeczytałem komentarz na onecie i tam od razu informują, że robert ma dużo paliwa, nie mam pojęcia skąd te info u nich, są niesamowici. Nie wiem czy to błąd w drugiej części kwalifikacji, czy jednak słabsza dyspozycja bmw, a z drugiej strony przecież nick był 3, o co tutaj chodzi i o co chodzi z tymi płomieniami i o co chodzi z tym że robert jechał na twardych oponach na koniec, czy to prawda? ciekawe jak będzie wyglądał jego pojedynek na starcie z ralfem


avatar
norbertinho

04.08.2007 15:22

0

Massa nie jest dobrym kierowcą .Jeździ szybko bo ma Ferrari


avatar
Witek6935

04.08.2007 15:22

0

coś Kubica strasznie słabo! Co to ma byc? Roberg i Schumacher przed Robertem? Tak być nie może! To jakiś absurd! xD Ciesze sie z dobrej postawy Alonso, jednak cały nastrój psuje wynik roberta. Cós nie poszło Massie xD ciekawe czy to był jego bład czy co nie tak było z jego bolidem. gratulacje dla Rosberga i Heidfelda. Szkoda że KOV nie załapał sie do czołowej 10.


avatar
przesio

04.08.2007 15:23

0

zwolnijcie z pisaniem komentarzy bo nie nadazam czytac


avatar
barteks2

04.08.2007 15:23

0

Kubica wygrał piątkowy trening i to on powienien jechać lekkim bolidem !!! Jak widac szefostwo BMW co innego mówi a co innego robi!


avatar
kristo

04.08.2007 15:23

0

jeb..y fajfus ma chyba zadanie bojowe,ma paliwa na 1 okrążenie i musi tuż po starcie zainkasować hamiltona i zajechać drogę kimiemu,dzienki temu zamieszanie kubica ma wskoczyć na 2 pozycje i swom "cysterną" pokonać alonso .Tyle na temat strategi bmw


avatar
norbertinho

04.08.2007 15:23

0

Massa nie jest dobrym kierowcą .Jeździ szybko bo ma Ferrari


avatar
barteks2

04.08.2007 15:24

0

Przykro to mowic ale Heidfeld znowu jest faworyzowany przez BMW i Theissen bedzie chcial powtorzyc wyniki z GP 2006, czyli HEI 3 i KUB 7 :(


avatar
koffers

04.08.2007 15:24

0

To że Robertowi dobrze idzie na twardych oponach jest dobrym znakiem. Gradacja super miękkiej mieszanki jest ogromna. Jeśli Robert ma dużo paliwa to powinien pojechać tak, żeby najmniej kółek zrobić na miękkich i wszystko będzie dobrze.


avatar
barteks2

04.08.2007 15:24

0

Znowu jest dobra okazja na podium BMW bo Ferrari juz mają za sobą.....


avatar
Rejden

04.08.2007 15:24

0

Zobaczymy jutro....Kubica będzie musiał niezle gonic tylko jak...na tym torze...ale i tak bedzie 5 tak mysle..a Nick nie bedzie miał podium..


avatar
barteks2

04.08.2007 15:25

0

Ja sie zastanawiam jaka taktyke bedzie mialo Ferrari Massy, czy tez na 1 pit-stop i jak bedzie wygladac rywalizacja KUB-MAS ???


avatar
gorlin

04.08.2007 15:25

0

podoba mi się startegia wg.kristo:)


avatar
przesio

04.08.2007 15:25

0

robert sie nie da i bedzie pukal do raikonena i do heidfelda tak czuje


avatar
gorlin

04.08.2007 15:26

0

podoba mi się startegia wg.kristo:)


avatar
Morte

04.08.2007 15:26

0

ta wyssane z palca i to brudnego ( Jarosław nasz wódz -.-) Taktyka do bani , bolid do bani... Alonso pokazuje język Denisowi... BMW już niechce walki swoich kierowcó więdz kogo trzeba kopnąć w dupe ? no Jasne, że Roberta....


avatar
barteks2

04.08.2007 15:26

0

Nie wiadomo czy HEI poradzi sobie na starcie z Raikonenem, ale chyba nie bedzie tak zle....


avatar
mexi

04.08.2007 15:26

0

Kubica na pewno nie pojedzie na jeden pit stop. Zauważcie, że miękkie gumy zużywały się naprawdę na kilku okrążeniach - tak bardzo, że na lewym przednim miał już "slicka" po jakichś 8 kółkach. Jazda przez 30 okrążeń na takich gumach to samobójstwo. BMW pojedzie na 2 pity, Kimi 3, Heidfeld 4, Massa 5, Kubica 6 (nie obstawiałem :-P). Ralf - czekam co pokaże, ostatnio naprawde dobrze jeździ, niestety nie udaje mu się dojechac do mety.


avatar
mixo

04.08.2007 15:26

0

po tym co powiedzial Briatore mclaren zaczyna coraz bardziej smierdziec//////// co za pech dla Ferrari:(szkoda Felipe bo tak cieżko pracuje


avatar
przesio

04.08.2007 15:26

0

ej wbijajcie all an chat bo administratorzy moga zaraz sie wnerwic :( Taktyki BMW SA DZIWACZNE !!


avatar
barteks2

04.08.2007 15:27

0

Myślałem, że Robert odrobi stratę do HEIdfelda w klasyfikacji generalnej ale chyba team BMW nie chce na to pozwolić, żeby Polak znalazl sie przed Niemcem...


avatar
gorlin

04.08.2007 15:27

0

myślę, że HEI sobie nie poradzi z RAI na starcie


avatar
witek70

04.08.2007 15:27

0

Mam nadzieje, że Kubica łyknie na starcie kogoś, bo potem może być ciężko.


avatar
Kriss81

04.08.2007 15:27

0

Było nerwowo w Q2, nie ma co. Po raz pierwszy takie problemy Kubicy z wejściem do pierwszej 10. Brawo Toyota, brawo Nick (a co?). W pojedynku Maków kibicuje Alonso.Tyle mi zostaje, bo Kimi niestety niewiele tu zdziała. O, i mam nadzieje że wypowiedź ta jest zgodna z REGULAMINEM i nie dostanę bana:P Bo od wczoraj nie mam co do tego pewności...


avatar
przesio

04.08.2007 15:27

0

Eee massa nie da rady kubicy tak czuje


avatar
Morte

04.08.2007 15:28

0

Ten tor nie sprzyja wyprzedzanką... chyba że 1 łuk później gorzej dla przyczepności... a co do gradacji opon... to są super miękkie i miękkie dużej różnicy nie ma...


avatar
barteks2

04.08.2007 15:28

0

U mnie nie dziala czat, jest tylko szara plansza i nic wiecej... poza tym wszyscy pisza na temat i nie podaja wynikow, wiec jest zgodnie z regulaminem :)


avatar
przesio

04.08.2007 15:28

0

jak by bylo chlodniej i moze mrzawka to 1 pit stop jest realny uroberta


avatar
Amadeo

04.08.2007 15:29

0

Cieszyłbym się, gdyby Robert miał "cysternę", ale prawdopodobnie nie ma... wygląda to na poważne problemy z ustawieniami bolidu, problemy były już podczas porannego treningu i w kwalifikacjach nie udało się ich rozwiązać. To może być ciężki wyścig dla Roberta, niestety praktycznie powtarza się sytuacja z Kanady :/ Kiedy Robert ma problemy Heidfeld zajmuje 3 miejsce. :/


avatar
zawit1

04.08.2007 15:29

0

Co znowu kombinuje BMW? Czyżby Nick jechał na 3 pit stopy, a Robert na 1? Prawdopodobieństwo deszczu jest małe, więc nie liczyłbym na powtórkę z przed 2 tygodni. Wszytko okaże się jutro...


avatar
Neovoice

04.08.2007 15:29

0

Massa to frajer; dzis udowadnia to nie poraz pierwszy. Robiac szybkie okrazenie w q2 zaprzepascil sobie szanse na dobry wynik a pozniej jeszcze ta awaria...(?)


avatar
gorlin

04.08.2007 15:29

0

myślę, że jeden pitstop jest nierealny


avatar
barteks2

04.08.2007 15:30

0

Nie moge sie doczekac jutrzejszego wyscigu, mam nadzieje ze Robert nie bedzie mial zadnych problemow, w koncu to jego rocznica w F1 :)


avatar
przesio

04.08.2007 15:30

0

czuje tu jakis spisek przeciw robertowi


avatar
qwert

04.08.2007 15:30

0

barteks2 myślisz, że w P2 dali Kubicy twarde opony, żeby zaprzepaścić jego szanse na P3? Po prostu Robert lepiej sie czuł na tych twardszych. Zreszta z tego co pamietam, pod koniec P3 tez jechał na twardych. Ludzie przestańcie z ta cysterną. To że Robek nie wskoczył do pierwszej szóstki nie oznacza ze ma więcej paliwa. Zreszta jazda na jeden pit stop na tym torze, na miękkich i super miękkich oponach, jest praktycznie niemożliwa.


avatar
paw_ko

04.08.2007 15:30

0

no i nici z mojego typowania. toyot nie uwzglednialem wcale, masse na podium, kubice wysoko. ciekawe co z tym samochodem kubicy sie dzieje :/ problem massy dawalby w normalnych okolicznosciach szanse na podium, a tak... :/


avatar
koffers

04.08.2007 15:30

0

Na tym torze Massa nie ma szans na taki spektakularny pościg jak na Silverstone. Tu nie ma tyle miejsc na wyprzedzanie, ale i tak zapowiada się szaleństwo w jego wydaniu


avatar
barteks2

04.08.2007 15:30

0

zawit1: w Polsacie mowili, że jest prawdopodobienstwo deszczu a tedy to Kubek bedzie mial szanse na zwyciestwo!


avatar
Neovoice

04.08.2007 15:31

0

Tez wydaje mi sie ze KUB mial problemy z BOLDIEM a nie nadmiarem paliwa...


avatar
barteks2

04.08.2007 15:31

0

Aha i jeszcze w sobote na koncu treningu w bolidzie Ferrari albo Macu (nie pamietam) założono deszczówki! Tak deszczówki!!!


avatar
przesio

04.08.2007 15:31

0

massa jak czuje sie ze zagrozony czy ma jakis problem nie wytrzymuje psychicznie dlatego nie jest mocny. Bo jezdzi dobrze ale niech go naciska ktos to wkoncu sie podda jak to zrobil alonso 2 tyg temu wyprzedzajac go


avatar
zawit1

04.08.2007 15:31

0

Co znowu kombinuje BMW? Czyżby Nick jechał na 3 pit stopy, a Robert na 1? Prawdopodobieństwo deszczu jest małe, więc nie liczyłbym na powtórkę z przed 2 tygodni. Wszytko okaże się jutro...


avatar
barteks2

04.08.2007 15:31

0

Neovoice: w takim razie czekamy na wypowiedzi Roberta i BMW :)


avatar
Morte

04.08.2007 15:31

0

Robert nie ma dużo więcej paliwa od Heidfelda -.- tu się Kanada kłania i brak problemów Nicka, a Robert im dalej tym coraz gorzej... Już lepiej by było jakby miał czas z 1 częsci quala...


avatar
przesio

04.08.2007 15:32

0

jak ma problemy w piatek jest dobrze bo w sobote i niedziele ma dobry bolid a jak ma dobrze w piatek to w sobote zle mu idzie :( jakis nie fart ?


avatar
paw_ko

04.08.2007 15:32

0

zapomnialem o ALO -jestem pewien ze zrobil tak zlosliwie, ciekawe co z tego wyjdzie, chyba oni tam wszyscy nie wytrzymuja nerwowo.


avatar
Tanis

04.08.2007 15:32

0

Kwalifikacje naprawdę dziwne. Niestety pech prześladuje Ferrari, tym razem Massę dotknęło i startuje z 14 poz. Co do BMW bardzo ładna jazda Nicka Heidfelda ( tylko pogratulować ) co do Roberta to jakieś kłopoty z balansem są widoczne aż nadto. Myślałem, ze nie zakwalifikuje się nawet do Q3. Historyjki o "cysternie" to miedzy bajki możemy włożyć w Q1 i Q2 na pewno nie był mocno do tankowany, a kiepsko sobie radził. Zadziwia mnie ta sytuacja po tak pracowitych testach w wykonaniu Roberta, gdy przecież Nick nie jeździł. No cóż teraz pozostaje tylko czekać na jutrzejszy wyścig. Moje typowanie poszło w cholerę :-(


avatar
gorlin

04.08.2007 15:34

0

siódma pozycja nie jest zła, chociaż wszyscy oczekiwali wyższej. myślę, że bolid KUB nie jest na tip-top.


avatar
przesio

04.08.2007 15:34

0

Typowanie zawsze trafia szlag a robert na 100 procent cysterna!!


avatar
zawit1

04.08.2007 15:34

0

patrzyłem na 2 prognozy pogody, prawdopodobieństwo wystąpienia deszczu wynosi 10-30%...


avatar
marcysko

04.08.2007 15:34

0

nie przepadam za alonso ale podoba mi sie ze ciemniejszemu gosciowi czasem cos sie nie udaje wcale go nie lubie


avatar
przesio

04.08.2007 15:34

0

wszyscy oczekiwali na wiecej po wygranej w piatek na 1 treningach. jak widac to tylko zludzenie


avatar
wegles

04.08.2007 15:34

0

a nie byloby dobrze, gdyby bmw wreszcie zafundowalo Robertowi lepszego mechanika? :) najwyzsza pora, bo przez te ciagle zle ustawienia bolidu mozna sie nerwicy nabawic


avatar
Morte

04.08.2007 15:36

0

Ta sorry ale gówno nie dobra jazda Nicka ja pier... BMW nawet niechce dać szans Robertowi -.- Jestem ciekaw co na Monze wymyślą pewnie doleją Robertowi za mało paliwa...


avatar
Neovoice

04.08.2007 15:36

0

a ja ciesze sie ze ALO przyblokowal zoltodzioba xD


avatar
balham

04.08.2007 15:37

0

Ma wiecej paliwa na 2-3 kolka i tyle.Co za bzdury wypisujecie ze na 1 pit stop.Zejdzie na ziemie ludzie!


avatar
barteks2

04.08.2007 15:37

0

kristo: świetny komentarz!!!


avatar
gorlin

04.08.2007 15:38

0

przestańcie już z tą teorią spisków, bo się rzygać chce


avatar
kapolo

04.08.2007 15:38

0

Przy tak zdzierających sie miekkich oponach tylko szalecy pojechli by na 1 pit. Moim zdaniem Kubica ma więcej paliwa na jakies 3-4 kołka i w żadnym stopniu to nie tłumaczy tak dużej straty.. Bardzo słabe kwalifikacje w wydaniu Roberta. 7 miejsce w sytuacji gdy Q3 bez jednego ferrari - porażka. Już w GP Niemiec Kubice notował zniżke formy. mam nadzieję, że to szybko minie. Brawa natomiast nalężą sie Nick'owi. Całe Kwalifikacje bardzo dobre no i wyprzedził Kimiego.. duża sprawa.


avatar
prema

04.08.2007 15:38

0

jest tutaj dużo interesujących komentarzy, czasami pojawiają się informacje, których nie można tak łatwo uzyskać. ale czasem jest męczące przebijanie się przez posty typu kubica ma zatankowany samochód na maksa. dla mnie taka uwaga oznacza prośbę piszącego by nie było prawdą, że ma w tej chwili słabszy samochód albo jakieś kłopoty, bo przecież nie należy do dobrego tonu wydobywanie się ognia z silnika czy czegoś tam z tyłu. a dopatrywanie się nieustannie spisku jest parodią. większość z nas ma tak mało informacji na temat złożoności przedsięwzięcia jakim jest taki wyścig że komentarze są śmieszne. większość z was jest specjalistami w jakiejś dziedzinie, pomyślcie sobie jak śmiesznie brzmią opinie osób które nie wiedzą nic albo prawie nic na temat tego co wy znacie dobrze. Żonglowanie kilkoma argumentami, gdzie o wyniku decydują setki nie ma sensu.


avatar
barteks2

04.08.2007 15:40

0

qwert: chyba Q2 a nie P2 ;)))


avatar
gorlin

04.08.2007 15:41

0

To, że HEI dobrze jechał i jest trzeci nie zmienia faktu, że to burak, cham i ma zero klasy. Może to komuś nie przeszkadza, a dla mnie go skreśla. Nie lubie gościa i już.


avatar
balham

04.08.2007 15:41

0

Powoli zaczyna sie tu robic Onet.Tacy z was znawcy(oczywiscie nie wszyscy).Kubica jest numerem 2 w zespole i tyle.


avatar
poter

04.08.2007 15:41

0

A moim zdaniem po prostu Kubica totalnie nie radzi sobie na tych miękkich oponach i dlatego inżynierowie przygotowali mu taktykę pod jazdę na twardej mieszance. Heidfeld niestety nie wypadnie z toru bo nie będzie miał kogo na starcie dogonić i przywalić mu w d... po prostu Maci i Raikkonen mu uciekną. Myślę że jest spora szansa na to że Kubica wyprzedzi Heidfelda na pit stopie. jeżeli ktoś z czołówki nie dojedzie to nadal jest szansa na podium Roberta. Boję sie tylko że mogę sie mylić i sprawdzi sie scenariusz z nieprawidłowym balansem bolidu...


avatar
yourself

04.08.2007 15:42

0

barteks2: ogladalem dwie ostatnie sesje treningowe i kwalifikacje obserwujac czasy w poszczegolnych sektorach Nicka i Roberta. Robert mial spore problemy z bolidem od rana - brak przyczepnosci. Czasy Nicka byly zawsze lepsze w kazdym sektorze i uwazam, ze Robert tylko swymi umiejetnosciami i wola walki zdolal nie wypasc poza 10-te miejsce w Q2. To, ze zajal 7-e miejsce to juz zapewne efekt strategii na wyscig jego i innych kierowcow. Brawo dla Nicka za bezlitosne wykorzystanie problemow Ferrari. Brawo dla kierowcow Toyoty i dla Rosberga. Slowa RK w do teamu w czasie porannej sesji treningowej: "no grip at all". Warunki na torze musialy byc rzeczywiscie specyficzne, skoro do wykrecania najszybszych kolek kierowcy uzywali twardych opon. Dla Ferrari okazalo sie to sporym problemem. Zycze wszystkim udanego wyscigu, a Robertowi miejsca na pudle. A co tam :). Co myslicie o incydencie w pitlane z Alonso i czekajacym Hamiltonem? Ja stawiam na premedytacje ALO. Oj brzydko, brzydko. Widac, ze HAM jest okropnie szybki i niech tylko przestanie jezdzic nerwowo, to nikt go juz nie dogoni. No chyba, ze sie go przetrzyma w pitlane :).


avatar
slawke

04.08.2007 15:42

0

Byc moze bmw nie liczy na deszcz, tylko na nizsza temperature, wtedy jakies tam widoki na jeden pitstop dla Roberta są, aczkolwiek to wszystko wyglada na szyte grubymi nicmi, przekonamy sie jutro kolo 20 okrazenia. Z drugiej strony jesli jeden pit stop to moze byc problem, bo robert moze utknac za kims i po wyjezdzie z boksu wroci na dalsza pozycje. Zapowiada się ciekawie.


avatar
barteks2

04.08.2007 15:43

0

kapolo: jakie GP Niemiec ???


avatar
qwert

04.08.2007 15:44

0

Oczywiście Q2 i Q3:) Sorry za pomyłke


avatar
barteks2

04.08.2007 15:45

0

poter: co ty za głupoty gadasz? ubica swietnie radzi sobie na miekkich laczkach, zobacz wyniki piatkowego treningu! 1. miejsce KUB.


avatar
poter

04.08.2007 15:46

0

a zobacz jaki miał wtedy czas


avatar
Morte

04.08.2007 15:46

0

to sobie porzygacie jeszcze troche... Powiedzcie mi kto normalny daje teamowi który liczy się w stawce dwie różne taktyki ? Typu McLaren czy Ferrari ? prema sam nie dałeś/dałaś nic nowego. Dla mnie jest dziwne takie wbijanie sobie noża w plecy i przez długi czas broniłem BMW, że to nie możliwe już myślałem po GP Kanady, że zaczną robić wszystko jak należy i dalej robią na opak. Heh czasem tak sobie myśle dlaczego BMW nie ryzykuje dając jednemu kierowcy samochód który by dał rade powalczyć o pp. Co z tego że byłby najlżejszy ale zaryzykujmy... Mam nadzieję, że Toyota lub Renault zaczną zbliżać się do BMW i to szybko.


avatar
barteks2

04.08.2007 15:47

0

yourself: zgadzam sie z Toba w 100% :)


avatar
tom38

04.08.2007 15:47

0

Moim zdaniem cała czołówka z wyjątkiem RAJ i KUB wystartuje na miększej mieszance i po ok. 15 kółkach zamienią ją na twardszą, natomiast Ci dwaj biały pasek założą na ostatnie kilkanaście kółek a wystarują o wiele ciężsi. Mam nadzeję, że to ta druga strategia jutro będzie właściwsza i KUB mimo dzisiejszych kłopotów będzie czwarty , a może po jakichś kłopotach nawet załapie pudło? :)


avatar
barteks2

04.08.2007 15:48

0

poter: Kubica miał najlepszy czas, wiec o co ci chodzi? Na poczatku weekendyu GP tor jest mnie nagumowany stad takie rezulaty!


avatar
mat.sok

04.08.2007 15:48

0

Nie wieżę w powodzenie strategii 1 pit stopu dla Roberta, to by było głupie. Opony nie wytrzymają. Massa zawalił mi typowanie, znowu... Teraz to Ferrari, ani zaden z kierowców tego teamu nie amją co liczyć na mistrzostwo. Flavio, mimo iż jest jakimś dziwnym człowiekiem, to powiedział bardzo madrze. Jestem pewnie, że wszyscy to chcieli powiedzieć, ale on się odważył jako pierwszy. Zyskał u mnie. Trzeba trzymać się swoich przekonań. Quick Nick chyba stanie na podium. Spodziewam się awarii jakiegoś McLarena, więc moze znowu będzie drugi. Całe te kwalifikacje to jedna wielka stypa. Rosberg pewnie na oparach jechał, bo nie wierzę w tak dobry rezultat przy normalnym obciążeniu. Znowu zapowiada się ciekawy wyścig. Myślę, że będzie jeszcze ciekawszy, bo przeczuwam, że na starcie będą kolizje i to liczne, nawet w czołówce. To oczywiscie moje spekulacje.


avatar
barteks2

04.08.2007 15:49

0

Na Eurosporcie2 leci wywiad z KUBICĄ !!!


avatar
rafalsz1993

04.08.2007 15:50

0

niech chociaz w jednym wyscigu zastosują bardzo agresywna taktyke dla obu kierowcow-taką zeby mogli sie zmiescic bez problemu w pierwszej 4.


avatar
Morte

04.08.2007 15:50

0

No to dawaj relacje :)


avatar
Kriss81

04.08.2007 15:52

0

Jeśli ALO celowo przytrzymał HAM w boksie, to widać wojna między nimi na całego. Ale się Ron musiał wkurzyć;) Liczę że RAI łyknie HEI na starcie a KUB nie da się FIS (który to już raz startują obok siebie?)


avatar
poter

04.08.2007 15:52

0

nie oglądałem tego treningu więc nie do końca wiem jak było ale z tego co się dowiedziałem potem to jako jeden z niewielu założył miękkie opony. Przyznam się że trochę zgłupiałem po tych kwalifikacjach. Nie wiem co się stało i nikt z was tego nie wie. To co piszemy to są nasze przypuszczenia. Znamy jedynie powyższą tabelkę wyników i tyle...


avatar
Kazik

04.08.2007 15:52

0

Wrócę jeszcze raz do tematu opon.Odnoszę wrażenie,że Bridgestone jako jedyny dostawca opon w F1 po prostu się nie sprawdza.Obserwując piątkowe i sobotnie wycieczki poza tor tak wielu kierowców (z czołówki również) dochodzę do wniosku,że warunki węgierskiego toru obnażają niemoc japońskiego monopolisty.Oni w tej chwili nie są w stanie dostarczyć zespołom odpowiednich opon a akurat sądzę,że jutro dobranie odpowiednich opon będzie miało priorytetowe (kolosalne) znaczenie dla losów tego wyścigu.


avatar
PieroPL

04.08.2007 15:53

0

Robert ma więcej paliwa na 3-4 okrążenia, na pewno nie więcej. Minimum 2 pit stopy dla każdego, miękkie gumy do wymiany po max 10 okrążeniach (jeśli to w ogóle możliwe). HEI straci pozycję po zjeździe do Pit Stopu i prawdopodobnie dojedzie 4. Robert może łyknie Ralpha zaraz na początku, bo on notorycznie psuje starty. Co do Alonso, to moim zdaniem zrobił to specjalnie... ma dość faworyzowania HAM więc sam się z nim uporał. HAM ma wielkie szczęście, że zakończył na 2 pozycji. Co do gum na ostatnim okrążeniu, to oba BMW jechały na twardych, Alonso zresztą też. RAI o ile się nie mylę również, także nie tylko BMW uznało, że są lepsze na ostatnie okrążenie... Wszystko może ulec zmianie jedynie jak spadnie deszcz... i szczerze powiem, że na to liczę - byłoby jeszcze ciekawiej.


avatar
barteks2

04.08.2007 15:53

0

Morte: na stronie PL.eurosport.com masz zapis wywiadu :)


avatar
Morte

04.08.2007 15:55

0

dziękuje


avatar
barteks2

04.08.2007 15:56

0

Kazik: zgadzam sie w 100% mam nadzieje, ze FIA zaprosi na przyszły sezon drugą firmę oponiarską np. GoodYear, czy Dunlop :)


avatar
Kriss81

04.08.2007 15:57

0

Po GP Węgier możemy mieć dwóch liderów po 78 pkt każdy:)


avatar
kapolo

04.08.2007 15:58

0

@barteks -GP Europy. Bije sie w piers. Ale pochlebia mi, że osoba, której posty lubie bardzo czytać "przyczepiła" sie tylko tego. pozdrawiam.


avatar
Gumis144

04.08.2007 15:59

0

Kubica łyknie Ralfa już na starcie, toyota słabo startuje, przykład poprzednie gp, a z rosbergiem myśle że będzie ciekawa walka. Robert miał pewnie jakieś problemt w BMW które nie zostały usunięte po treningach. Jednak myśle, że ustawienia na wyścig będą OK!, a reszta bardzo się ciesze że Alonso przyblokował Hamiltona bo nie lubie tego kierowcy, Massa ciekawe co jest z jego bolidem, tak samo z Kimiego


avatar
Mateusz93

04.08.2007 16:00

0

racja ale kubica chyba pojedzie na 1 pit stop wiec wszystko sie moza zdarzyc a heidfeld DSQ;)


avatar
Morte

04.08.2007 16:01

0

1 pita nie będzie...


avatar
4fan_player

04.08.2007 16:03

0

tylko trzeba sie tez za siebie ogladac wiec roznie moze byc na tym starcie..


avatar
mat.sok

04.08.2007 16:03

0

barteks2 - wkurzasz mnie gościu. Co trzeci post jest twój. Nie dość, że dajesz krótkie serie, które nic nowego nie wnoszą do dyskusji, to zaśmiecasz stronę. Opanuj się. Już nie mogę czytać - co chwilę barteks2 i barteks2... Czy ty jesteś jakiś niewyżyty? Na czacie sobie popisz lub umów się z kimś na GG i uwolnij swój zasób "informacji".


avatar
Morte

04.08.2007 16:05

0

Heikki i Robert... 2 i 3 miejsce w 1 qualu heh super czasy, co się dzieje...


avatar
rafalsz1993

04.08.2007 16:06

0

mat.sok nizle mnie rozbawiles


avatar
misiox

04.08.2007 16:06

0

Barteks2 napisał tu 32 posty, a co do treningu, to kubica raczej nie ma wiele więcej paliwa, jedyny jego problem to problem z bolidem.


avatar
marius

04.08.2007 16:07

0

a powiedzcie mi o co chodziło z yamamoto i kov?


avatar
barteks2

04.08.2007 16:07

0

Oj, kapolo dzieki za komplement! :) Pozdrawiam!


avatar
barteks2

04.08.2007 16:08

0

marius: YAM był na szybkim kółku a FIS chcial sobie zrobic wiecej miejsca i troche przyhamowal....


avatar
misiox

04.08.2007 16:08

0

Yamamoto był na czasówce, kiedy to nie kov ale fisi zatrzymał się by zrobić sobie miejsce, tym samym przyblokowal yama


avatar
marius

04.08.2007 16:09

0

barteks2, dzięki


avatar
barteks2

04.08.2007 16:10

0

mat.sok: nie podoba sie to nie czytaj moich komentarzy.. ja dziele sie opianiami z innymi internautami.... jak widzisz sa osoby, ktorym podobaja sie moje wypowiedzi. POzdro!


avatar
wegles

04.08.2007 16:13

0

Caly dzisiejszy dzien Robert nie bedzie mogl zaliczyc do udanych. Albo jest w slabszej dyspozycji, albo bolid jest beznadziejnie ustawiony. Ktos pisal wczesniej, ze moze na wyscig zmienia jakies ustawienia w bolidzie Roberta, ale regulamin zabrania dokonywania wiekszych zmian miedzy Q3 a wyscigiem. Na wieksze zmiany zatem nie ma co liczyc. Miedzy Q3 a wyscigiem mozna jedynie poprawic obroty silnika, balans hamulcow i chyba kat nachylenia przedniego spojlera. Czekam z niecierpliwoscia na jakis komentarz Roberta


avatar
przesio

04.08.2007 16:14

0

robert mail dzis szanse na pudlo i to duze. jak zawsze bolid zawiodl albo zawiodla taktyka. Ale nie przekreslajmy wyscig to wyscig.


avatar
Safi

04.08.2007 16:15

0

UWAGA UWAGA Przedstawie wam moje dwie wizje odnosnie jutrzejszego wyscigu pierwsza bardziej humorystyczna :] Z racji iz Nick wystartuje z 2 lini a po GP Europy dorobil sie tytulu Terminatora itp szybko i sprawnie powypycha wszystkich zawodników z czołówki torujac sobie czysta droge do mety :] ztaranowani zawodnicy beda skutecznie spowalniac pozostalych byc moze i ich wypychajac :] wtedy Roberto sprytnym manewrem wyminie wszystkih tych co beda mu przeszkadzac i wraz z HEI beda na dwóch pierwszych pozycjach :] a z racji iz Robert jedzie cysterna/beczkowozem bedzie rowniez bardzo dobrze spowalnial reszte kierowców i w ten sposób o ile nie spadnie deszcz obaj kierowcy BMW dojada szczesliwi do mety :D:D:D A druga wersja bardziej prawdopodobna to: Zakladajac ze Robert ma duzo paliwa to pierwsza połowke wyscigu przejedzie na twardszych oponach przy czym jego pozycja bedzie sie wachac w granicach 4-5 po wykonaniu swojego pierwszego pit-stopu podczas niego rowniez zastosuje miększą mieszanke ogumienia co spełni wymogi regulaminowe wiec juz do konca moze przejechac caly wyscik na 2 pit stopy z czego 2 razy bedzie mial miękkie opony lub raz na miekkich a pozneij na twardych :] obstawiam ze o ile pozostaly teamy beda spisywac sie kiepsko to robert moze wskoczyc na 4 lokate z czego moze wyprzedzic Nicka :] Podium dla Maclarenow i Raikonena :D


avatar
pyma

04.08.2007 16:15

0

myślę ze wszystko jest jasne. sytuacja w bmw wróciła do normy. heidfeld to kierowca numer 1 robert nr 2 . hedifelld ma teoretycznie lepszą strategię a jakby sie jutro coś powaliło deszczyk jakiś to może robert coś skorzysta. MONACO 2 jak w morde strzelił


avatar
zawit1

04.08.2007 16:17

0

pyma dobrze powiedział: Monako 2, ale jedngo jestem pewien, że nie ma żadnej teorii spiskowej w BMW. Ralf Schumacher jutro nie dojedzie na 100% mówie wam!


avatar
przesio

04.08.2007 16:18

0

a dlaczego robert mialby nie zaryzykowac i pojechac na 1 pitek ??


avatar
pyma

04.08.2007 16:19

0

pewnie też chcą trzymać roberta z daleka od nicka ;) aha jak ktoś tu wspominał dobrze ze nick jest 3 bo porozwala reszte stawki lol ale tak poważnie to myśle ze jutro heidfeld stanie na uszach zeby mu sie nic nie przytrafiło i nawet lakieru se nie zarysuje, wie ze nie może...


avatar
rafalsz1993

04.08.2007 16:20

0

przesio :bo to nie byloby ryzyko tylko pewna z gory porazka biorąc pod uwage zuzycie opn


avatar
Safi

04.08.2007 16:20

0

Robert nie moze pojechac na 1 pitek chyba tylko moze wtedy pojechac jak spadnie deszcz i bedzie kropic a tak minimum jak na ten wyscig to 2 pit stopy dla Roberta


avatar
poter

04.08.2007 16:22

0

zdaje sie że bmw przygotowało 2 różne strategie doboru opon dla swoich kierowców. NH zacznie na miękkich i przejedzie kilka okrążeń po czym zjedzie do boksu na wymianę i resztę przejedzie na twardym ogumieniu. RK zacznie na twarde i przejedzie więcej okrążeń po czym zmieni z powrotem na twarde i znów przejedzie sporo okrążeń i na ostatnie kilka kółek zmieni na miękkie.


avatar
Crusader

04.08.2007 16:22

0

Dzisiejszy dzień nieudany dla Roberta myślę że nie mógł znajeźć ustawień na kwalifikację. Z tego co widzieliśmy w piątek wynika że radzi sobie nieźle na dłuższych dystansach więc pewnie dostał "cysternę" czyli paliwa na ok. 4 okrążenia więcej niż Heidfeld. Tym razem może to być jednak dobry wybór tym bardziej że może spaść deszcz. Najlepiej by było gdyby zaczęło bardzo mocno lać wtedy gdy czołówka już będzie po wizycie w boksach a Kubica przed wtedy przerwać wyścig i Robert na podium i to niekoniecznie na najniższym stopniu :) Kiepsko Massa świetnie Heidfeld który napewno pierwszy zjedzie do boksów choć ja i tak uważam że spadnie deszcz i wtedy cały układ z kwalifikacji będzie bez większego znaczenia


avatar
barteks2

04.08.2007 16:22

0

BMW we wcześniejszych komentarzach podkreślało, że Węgry są bardzo podobne do Monaco i pewnie dlatego zastosowali podobną taktykę jak w Monte Carlo :)


avatar
przesio

04.08.2007 16:23

0

Hamilton jechal na oparach zrobil 2 czas na 3 minuty przed zakonczeniem wypalil by jescze na 2 okrazeniach paliwka i moglby zejsc ponizej minuty 19 sekund. PP bylo dla hamiltona. Robert dobrze startuje lyknie wszystkich i bedzie 6 albo 5 na starcie. Robert mogl jezdzic slabiej. Moze te testy go zmeczyly ??


avatar
barteks2

04.08.2007 16:24

0

poter: czyż tak nie wyglądała właśnie strategia w Monaco? :)


avatar
przesio

04.08.2007 16:26

0

ja mysle ze jak bedzie chlodno to twarde opony wytrzymaja na 1 pitek ale czy da rade dojechac na miekkich jak w monte carlo ?? wtedy nawet bialego paska nie bylo tak byly ztarte :)


avatar
przesio

04.08.2007 16:26

0

zle powiedzialem MONACO* Blad :(


avatar
rafalsz1993

04.08.2007 16:27

0

wszystko jeszcze zalezy od tego kiedy zacznie padac jak mocno i jak dlugo


avatar
wegles

04.08.2007 16:28

0

na motorsport sa juz pierwsze opinie ekipy bmw. Hei szczesliwy. Robert niezadowolony. Auto sprawowalo sie nie tak, jak powinno. Rampf dodal, ze w bolidzie Roberta byly techniczne problemy.


avatar
pyma

04.08.2007 16:29

0

no oczywiście ze mają różne strategie , to jest jasne. robert ma te gorszą strategię i myśle ze już do końca sezone tak będzie, ze w kwalifikacjach bedzie za heidfeldem. silverstone i magny -coure to były wyjątki ze względu na bóle pleców u nicka a i roberta trzeba było troche dowartościować po Kanadzie. Nie ma co to tego zadnych złudzeń. Polak musi znać swoje miejsce w teamie bo Super Mario Bros nie przeboleje kolejnej straty punktów. A theissen wie ze ani kubica ani heidfeld nie odpuszczą i zadna tam rozmowa nie pomoże. Na pewno doktorek nie chce tego co dziś zrobił alonso hamiltonowi.


avatar
przesio

04.08.2007 16:30

0

ale dlaczego nie bylo problemow w piatek na 1 treningu a w sobote byly ?? robert zmeczony, spisek, cysterna albo rzeczywiscie rozwalil sie bolid :( albo faworyzowanie Heidfelda. jak by Robert go wyprzedzil to moze byl by Nr 1 w BMW. BMW bedzie faworyzowac niemca dopoki nie pojawia sie polscy mechanicy w BMW albo bedzie BMW - Fiat :P


avatar
pyma

04.08.2007 16:32

0

Niestety, niepokojący jest stan bolidu roberta i ten ogień podczas Q2.


avatar
wegles

04.08.2007 16:36

0

pyma: masz racje, w czasie kwalifikacji Robert wyjezdzal ostatni, bylo widac ze grzebia cos w silniku. Nie pamietam, czy w Q1 czy Q2 pokrywa silnika byla zdjeta, a potem jeszcze ten ogien na postoju. Zeby tylko ten silnik jutro nie nawalil :(


avatar
barteks2

04.08.2007 16:39

0

przesio: Monaco = Monte Carlo :)


avatar
pyma

04.08.2007 16:44

0

tego sie właśnie obawiam, ze jak bedzie upał to mu nawali silnik, wiadomo że hungaroring jest okrutny dla silników, a już dziś nie jest różowo, do tego te opony, miękkie złe twarde też nie dobre, a jak jutro bedzie deszcz to czeka nas hajwiększy chaos jaki może se wyobrazić, jak wyjedzie jeszcze jakiś safety car.......a może oni na to właśnie liczą, może właśnie o to powinniśmy sie raczej modlić lol bo 7 miejsce dla roberta to żadna gratka


avatar
kibicf1

04.08.2007 16:46

0

ciekawe w kogo teraz wjedzie Heidfeld ??? :)) oby nie w kubice!!!


avatar
rafal_14

04.08.2007 16:50

0

teraz kubica w heidfelda :)


avatar
Tutankhamun

04.08.2007 16:53

0

wg mnie hejdfeldowie przytrzymali kubicow w pit stopie pod konie q2, liczyl ze kubicowie sie nie dostana do q3, zycze hejdfeldom wycieczek poza tor, i tak bedzie bo duma go rozwali. palant jest i tyle, pokazal juz to nie raz...pozdro Formulomaniacy.


avatar
Tutankhamun

04.08.2007 16:53

0

wg mnie hejdfeldowie przytrzymali kubicow w pit stopie pod konie q2, liczyl ze kubicowie sie nie dostana do q3, zycze hejdfeldom wycieczek poza tor, i tak bedzie bo duma go rozwali. palant jest i tyle, pokazal juz to nie raz...pozdro Formulomaniacy.


avatar
Mohikanin

04.08.2007 16:53

0

Kochani. Co wolno zmienić po Q3 w bolidzie. Tzn wiadomo paliwo dolewają do takiej ilości z jaką startowali do Q3. A co z ustawieniami aero balans? Wydawało mi się że już wszystko wiem o f1, ale zwątpiłem bo wydawało mi się że muszą wystartować na takiej samej mieszance na jakiej skończyli Q3? Proszę o fachową odpowiedź.


avatar
Pysio

04.08.2007 16:53

0

Powinniśmy się cieszyć że Kubica w ostatniej chwili wszedł do Q3 bo mało brakowało a by nie wszedł tylko 0.015 s przesądziło że zobaczyliśmy go w Q3 i startuje z 7 pozycji a nie z dalszej. Cieszmy się z tego co jest bo mogło być o wiele gorzej.


avatar
Tutankhamun

04.08.2007 16:54

0

wg mnie hejdfeldowie przytrzymali kubicow w pit stopie pod konie q2, liczyl ze kubicowie sie nie dostana do q3, zycze hejdfeldom wycieczek poza tor, i tak bedzie bo duma go rozwali. palant jest i tyle, pokazal juz to nie raz...pozdro Formulomaniacy.


avatar
romero

04.08.2007 16:54

0

Massa jest przereklamowany, utwierdzam się o tym juz od dwóch sezonów. Zwłaszcza strasznie nerwowy, w kluczowych momentach nie wytrzymuje presji. Z kolei Raikkonen jest dobrym kierowcą, opanowanym ale brak mu tej waleczności co ma Alonso i choćby Heidfeld. Jak dla mnie kierowcy McLarena są lepsi od kierowców Ferrari. Robert ma problemy z bolidem i taka jest prawda. Zobaczymy jutro co BMW do tego czasu zrobi. Co do incydentu Alonso - to mówi o dużym konflikcie na lini z szefem. Zakpił sobie z Rona pośrednio na jego pupilku... Alonso i Denis to twarde nieustępliwe osobniki. Mam nadzieję że ten drugi zostanie porządnie ukarany za aferę szpiegowską. Brawo Briatore, jak chce się być w przyszłości rozpoznawalnym politykiem trza umieć stanąć po właściwej stronie i zabrać decydujący głos.


avatar
pyma

04.08.2007 16:55

0

OT: pamiętacie może taki film z Tomem Cruise'm "szybki jak błyskawica" ? On jest co prawda o NASCAR, ale super jest tam pokazana rywalizacja kierowców w teamie, właśnie sobie go po roza kolejny oglądam, naprawde polecam, może to pozwoli inaczej popatrzeć na sytuację roberta i nicka . tytuł oryginalny to "days of thunder" ze świetną muzyką hansa zimmera :)


avatar
nowyziomal

04.08.2007 16:57

0

A co sadzicie o wspanialym dziecku schumachera Vettelu?


avatar
@rakot

04.08.2007 17:01

0

Jak kolejny raz czytam te same bzdury o tych spiskach i cysternach to chce mi się płakać! Może będę nieco oryginalny, ale wg mnie jazda RK w dzisiejszych Q otarła się o geniusz! Patrząc na te kłopoty z ustawieniami bolidu, jakie miał już od połowy 2 treningu, to jakiś cud, że jutro startuje z 4 linii! Co do incydentu ALO-HAM, to nie było mowy o żadnym zgaszeniu silnika, bo jakoś nie było widać, by mechanicy dokonywali ponownego rozruchu. 100% ALO ze swoim inżynierem zrobili niezły wałek, a my byliśmy świadkami czegoś, co przez lata będzie wspominane w F1 :)


avatar
DJ_DrEw

04.08.2007 17:02

0

Podejrzewam, że ten ogień z wydechu to wynik zalania silnika.


avatar
pyma

04.08.2007 17:03

0

no pewnie rakot, ze zrobili he he, chyba tylko przedszkolak by sie dał nabrać na te ich tłumaczenia :)


avatar
pyma

04.08.2007 17:05

0

ty tam nie kracz o vettelu bo jak jutro spadnie deszcz to vettel jeszcze wygra jako najmłodszy kierowca w historii :D nic nie mam do vettela ale wole zeby to był robert :P


avatar
Xellos

04.08.2007 17:11

0

A moim zdaniem te wasze dywagacje o 1 pit-stopie to bajki dla dzieci. Kubica już miał problemy w Q2 a tam przecież mógł jechac na oparach. No sorry ale jeśli ledwo cudem ktoś wchodzi do Q3 to 7-miejsce to naprawde niezły wynik. Ja tam cysterny nie widze ! Powiem więcej hehe, Massa mnie nie zawiódł bo tak myślałem że coś mu się przytrafi ;) Dlatego moje typowanie jak narazie jest wporządku :D Pierwsza trójka bardziej realna niż kiedykolwiek :P Mnie w tym wszystkim ciekawi postawa Toyoty...może wkońcu przetrwają cały wyścig i ukończą go na dobrych pozycjach ;)


avatar
Xellos

04.08.2007 17:17

0

A moim zdaniem te wasze dywagacje o 1 pit-stopie to bajki dla dzieci. Kubica już miał problemy w Q2 a tam przecież mógł jechac na oparach. No sorry ale jeśli ledwo cudem ktoś wchodzi do Q3 to 7-miejsce to naprawde niezły wynik. Ja tam cysterny nie widze ! Powiem więcej hehe, Massa mnie nie zawiódł bo tak myślałem że coś mu się przytrafi ;) Dlatego moje typowanie jak narazie jest wporządku :D Pierwsza trójka bardziej realna niż kiedykolwiek :P Mnie w tym wszystkim ciekawi postawa Toyoty...może wkońcu przetrwają cały wyścig i ukończą go na dobrych pozycjach ;)


avatar
tiex4

04.08.2007 17:19

0

moim zdaniem to haidfeld jest na oparach


avatar
tiex4

04.08.2007 17:20

0

haidfeld jest na oparach a kubica ma ostro dotankowany bolid ktorym testuje ustawienia pod haidfelda i myszle ze ralf i rosberk tez sa na oparach więc licze na deszcz i dobrą taktykę na takie warunki dla roberta obstawiam 3


avatar
wegles

04.08.2007 17:26

0

Mohikanin: pisalem o tym wyzej; miedzy Q3 a wyscigiem mozna wyregulowac przednie skrzydlo, zmienic balans hamulcow, obroty silnika. To chyba wszystko


avatar
pyma

04.08.2007 17:31

0

Parc Fermé = dupa blada


avatar
Kasia24

04.08.2007 18:01

0

ALONZO WSPANIALE POJECHAŁ :) PRAWDZIWY MISTRZ ŚWIATA !!! ALE JESTESCIE WRAŻLIWI, MÓJ BOŻE -BIEDNY HAMILTON :) ) A JAK SZEF GO FAWORYZUJE TO JEST DOBRZE... ALONZO ZROBIŁ TO CO POWINIEN KUBICA ZROBIĆ HETFILDOWI. SENNA I SCHUMACHER TEŻ NIE BYLI ŚWIĘCI - TYTUŁ MISTRZA BYŁ? BYŁ ! I TO NIE RAZ !!!! TRZEBA MIEĆ JAJA I POKAZAĆ PAZURY. BRAWO ALOZO, BRAWO ROBERT - KŁOPOTY Z BOLIDEM A TAKA DOBRA POZYCJA !!! :) ROBERTO BĘDZIE 5 !


avatar
miska2

04.08.2007 18:07

0

Robert nie jedzie cysterna-ten kto nie jest slepy widzial ze Robert mial problemy (podobno z elektronika) i roznica 0.5 sek w stos do heidfelda jest tego odzwierciedleniem! co innego ze zrobilo sie strasznie ciasno na miejscach 3-7 przez co troche nieszczesliwie choc w pelni zasluzenie Robert zacznie jutro wyscig z 4 linii ps . odnosnie McLarena to mam nadzieje ze Lewis wyprzedzi Ferdka na starcie ps2. Nick H. b. niezle sie zaprezentowal-i choc go nie lubie mam nadzieje ze pokaze Kimiemu ze BMW zaczyna liczyc sie w walce o podium..


avatar
rafalsz1993

04.08.2007 18:11

0

Kasia24 zanim cos skomentujesz to obejzyj pare wyscigow i naucz sie nazwisk zawodnikow.


avatar
kobe14

04.08.2007 18:16

0

Dziwi tylko postawa Ferrari! Po tak dobrych wystepach nagle 14 i 4 miejsce? szczegolnie Masa tak klasowy zawodnik a nie dal rady Coulthard'owi, Kovalainenowi i Wurzowi... pewnie znowu bedzie chcial za wszelka cene wskoczyc na podium i popelni kilka bledow ale i tak mysle ze wskoczy na przynajmniej 5 miejsce. Dobrze by bylo gdyby McLaren nie wygral wyscigu zeby rywalizacja byla ciekawsza bo jezeli znowu Hamilton odskoczy to bedzie nudno pod koniec sezonu! dlatego mam nadzieje ze zwyciezy Kimi;) oczywiscie Robertowi takze zycze jak najwyzszego miejsca...


avatar
barteks2

04.08.2007 18:24

0

Kasia24: masz racje, ale jak Robert miał przetrzymać w boxie Heidfelda skoro to Nick był przed Kubica ???


avatar
kobe14

04.08.2007 18:25

0

aha i niestety fanow teorii ze Robert pojedzie na jeden Pit gdyz spadnie deszcz musze zmartwic... wg prognozy WP.PL i INTERIA.PL jutro w budapeszcie ma nie spasc ani jedna kropla deszczu (jakby ktos nie wiedzial jutrzejszy wyscig odbedzie sie w budapeszcie)


avatar
kobe14

04.08.2007 18:26

0

aha i niestety fanow teorii ze Robert pojedzie na jeden Pit gdyz spadnie deszcz musze zmartwic... wg prognozy WP.PL i INTERIA.PL jutro w budapeszcie ma nie spasc ani jedna kropla deszczu (jakby ktos nie wiedzial jutrzejszy wyscig odbedzie sie w budapeszcie)


avatar
Disi

04.08.2007 18:42

0

Wydaje mi się że Robert MA więcej paliwa niż Nick...nie chodzi o czasy tylko o to że niemal przez cały weekend(poza pierwszym testem) Nick spisywał się lepiej. Agresywniejszą taktykę daje się temu kierowcy który lepiej się spisuje i ma większe szanse na jej wykorzystanie...jak wiemy BMW zawsze stosuje różne taktyki dla swoich kierowców i ilość kółek dzielących pity dwóch kierowców jest tu zazwyczaj większa niż u konkurencji.


avatar
kobe14

04.08.2007 18:46

0

Ma wiecej paliwa ale nie wydaje mi sie ze jedzie cysterna... moim zdaniem zacznie zjezdzac tak jak wiekszosc stawki... ale na 1 pit stop nie pojedzie na 100% ... opony by tego nie wytrzymaly skoro ma nie padac


avatar
4fan_player

04.08.2007 18:54

0

Uwaga ! jutro w czasie wyscigu i przed bardzo prawdopodny jest deszcze gadalem z kumplem co tam jest i mowil ze w prognozach mowia ze jest to prawie pewnie ze bedzie padac.wiec powtorka z niemiec:)


avatar
poter

04.08.2007 18:56

0

barteks2: strategia w Monaco była podobna ale nieco inna niż ta którą przedstawiłem wyżej. Poszukaj różnicy! Powodzenia! :) Aha i przepraszam za drobny błąd w moim poprzednim poście.


avatar
kobe14

04.08.2007 19:00

0

sprawdzilem jeszcze na onecie i gazeta.pl tam takze wyraznie: godz. 14.00 budapeszt 00.00mm opadow...


avatar
4fan_player

04.08.2007 19:04

0

kobe i zobacz jeszcze w fakcie najlepiej


avatar
kobe14

04.08.2007 19:09

0

hehe :D nie no ale ciekawy jestem jak rodak sobie poradzi;) aha:D nie kupuje faktu;p


avatar
4fan_player

04.08.2007 19:10

0

no to nie zawsze sie sugeruj Polskimi portalami :)


avatar
4fan_player

04.08.2007 19:11

0

no to nie zawsze sie sugeruj Polskimi portalami :)


avatar
kobe14

04.08.2007 19:20

0

no ale 4 sie pomyla? ;D w sumie nie mowie ze nie... bedzie ciekawie w deszczu;) szczegonie jak spadnie dopiero po starcie... ale nie wydaje mi sie zeby padalo;)


avatar
Disi

04.08.2007 20:10

0

ALONSO NIE BYŁ WINIEN! Ron Denis przyznaje że wina leżała po stronie Hamiltona! Lewis powinien był puścić wcześniej Alonso ale zlekceważył rozkaz teamu i pojechał dalej. Ta sytuacja zakłóciła plany teamu zjazdu do boksów-postanowiono więc "ukarać" Lewisa w ten sposób. Alonso dostał rozkaz od swojego mechanik aby stać i nie ruszać. To nie była więc wina Alonso!:-) Info potwierdzone za autosport.....


avatar
kennijczyk

04.08.2007 20:55

0

wlasnie to czytalem. good. o hamiltonie juz slyszalem ,ze blyszczy przed kamerami ,a za nimi zupelnie co innego. niech ma ;] az kurde ferdka polubilem


avatar
kennijczyk

04.08.2007 20:56

0

aaa pochwale sie :P ide na wyscig do kina :) www.f1incinema.com


avatar
Disi

04.08.2007 21:06

0

dobra rzecz...szkoda ze w Polsce nie ma...prawa do F1 należą do Polsatu a kina to ITI(TVN) ;)


avatar
barteks2

04.08.2007 21:13

0

Disi, jestem w szoku! Ale szczerze mowiac to troche zagrywka ponizej pasa, cos w stylu Heidfelda.... dziwne ze Robert koleguje sie z takim zawodnikiem jak Alonso bo dzisiaj duzo stracil w mojej opinii....


avatar
kennijczyk

04.08.2007 21:26

0

oj bastek, co to my widzimy to czubek gory lodowej. zagrywki tam sa normalna rzecza. czytalem ze i w f1 racing artykul chyba EJ ze wykradanie informacji to codziennosc w f1. kazdy kazdego robi w konia ;) teraz to ujrzalo swiatlo dzienne i moze cos z tym zrobia. wracajac co alonso , kazdy wielki kierowca robil takie numery i bedzie robil. zasad nie zlamal. zmalal te moralne. ale dlatego ten sport jest taki ciekawy. oni zrobia wszystko zeby byc 1. I o to tu chodzi. ten ktory tego nie robi nie bedzie 2gim MS. za wasko jest w czolowce.


avatar
kennijczyk

04.08.2007 21:28

0

DISI w uk tez jest to rozdzielone. Komentarz w kinie to tragedia. dwa pajace takie ze zal. Lepiej jakby ich wylaczyli. A dlatego tak jest, bo ITV ktore ma prawa TV i robi to profesjonalnie nie zgodzila sie na wspolprace z kinami :/


avatar
tiex4

04.08.2007 21:44

0

ja myśle tak znająć haidfelda to bedzie atakował hamiltona a hamilton alonso a wiadomo co zrobi nik przy ataky wypchnie ich z toru i juz nie ruszy bo mu paliwa braknie a wtedy kubica cysterna wyjdzie na pierwsze miejsce bo wyprzedzi ralfai rosberga


avatar
pyma

04.08.2007 21:46

0

tiex4 co dziś piłeś? ;)


avatar
tiex4

04.08.2007 21:47

0

a co pyma tak bedzie


avatar
barteks2

04.08.2007 21:48

0

Swoja drogą Nick mógłby jutro wykorzystać swoje umiejętności i trochę namieszać w czołówce :)))


avatar
Disi

04.08.2007 21:50

0

barteks2 - ale to prawdopodobnie nie była wina Alonso! Nie wiem więc czemu piszesz tak...Kazali mu stać to stał(jeśli to prawda). Ja Alonso poza tym ostatnio polubiłem..postaw się w jego sytuacji...wszyscy są zafascynowani Lewisem...ogromna wrzawa..team faworyzuje Lewisa...Alonso musi dzielić się z nim wykresami telemetrycznymi(Schumacher nie zawsze to robił !-miał zastrzeżenie w kontraktach). Lewis to być może super gość i świetny kierowca ale zrobili z niego taka brytyjska maskotkę która ma leczyć brytyjskie kompleksy...od 13 roku życia(o ile dobrze pamiętam) był objęty programem szkoleniowym McLarena...taki "rozpieszczony chłopak" któremu zawsze wszystko się udawało i każdy mu pomagał(bo czarnoskóry, bo to, bo tamto). Lewis też powinien nabrać pokory-wyjdzie mu na dobre. A Alonso niech spieprza z McLarena bo nie wróżę mu tam kariery...marnuje się tam.


avatar
tiex4

04.08.2007 21:51

0

nik nie m ma umiejetnosci


avatar
Disi

04.08.2007 21:52

0

Mam pytanie-z której strony toru będzie startował Kubica bo nawet tego nie wiem...z "brudnej" startują nieparzyste?


avatar
barteks2

04.08.2007 21:52

0

Na f1-live pisza, że Nelson Piquet Jr. podpisał kontrakt z Renault na 2008 rok a to oznacza bye-bye dla Fisico!


avatar
tiex4

04.08.2007 21:53

0

a robert za niego


avatar
barteks2

04.08.2007 21:53

0

Disi, na tym torze nieparzyste numery są na czystej częsci toru, czyli Kubica jest w lepszej sytuacji :)


avatar
tiex4

04.08.2007 21:54

0

z lewej nagumionj dobra strona


avatar
barteks2

04.08.2007 21:56

0

Disi, jeśli lizak był w gorze to przeciez oznaczalo sygnal do odjazdu, na pierwszym pit-stopie lollipop-man pokazywal na palcach ile sekund do odjazdu: 5, 4, 3.... itd. natomiast na drugim pit-stopie juz nie bylo takiej sytuacji...


avatar
borgolot

04.08.2007 21:59

0

Robert pojedzie na dwa pity oba w drugiej części wyścigu, wystartuje na twardych gumach. Według mnie słabsze czasy to raczej problem techniczny, ale poprawią w nocy i będzie git. Nie wolno chyba tylko zmieniać silnika bo jak się zmieni to startuje się z ostatniego miejsca. i Alonso to świnia...(tam to idzie na walka na noże) jutro będzie tak : McLaren wygra Heifield 3 Kubica 5-6 jak mu się auto nie wysypie. Pozdro.


avatar
borgolot

04.08.2007 22:04

0

Robert pojedzie na dwa pity oba w drugiej części wyścigu, wystartuje na twardych gumach. Według mnie słabsze czasy to raczej problem techniczny, ale poprawią w nocy i będzie git. Nie wolno chyba tylko zmieniać silnika bo jak się zmieni to startuje się z ostatniego miejsca. i Alonso to świnia...(tam to idzie na walka na noże) jutro będzie tak : McLaren wygra Heifield 3 Kubica 5-6 jak mu się auto nie wysypie. Pozdro.


avatar
Disi

04.08.2007 22:09

0

Masz racje barteks ale facet z lizakiem nie ma połaczenia z mechanikami chyba-a kierowca ma. Alonso dostał taka dyspozycję przez radio od swojego mechanika Faabrizio: ""He's under the control of his engineer. He determined when he goes. That's the sequence. " - słowa Rona Denisa na temat tego kto decyduje o wyjeździe. Dodatkowo mechanik śledzi cały czas na GPS pozycje konkurencji aby wypuścić kierowcę poza "korkiem" na torze.


avatar
Disi

04.08.2007 22:13

0

A odnośnie faceta z lizakiem i tego odliczania to Ron twierdzi że się pomylił bo nie ma GPS: "Every car is shown on the GPS system. It is standard procedure because you don't want to send your car out in traffic. He's looking at the GPS and he's looking at the gap. "There's 15 seconds to the gap. So you hold the car, the gap is coming round, so you do a countdown: 15, 14, 13 and so on. The gap determines when the car is released. That's why you see the car stationary because the countdown is going on to the gap. "The lollipop was out of sequence, and it was definitely not right. The lollipop man is basically looking at the car behind him and the engineer is watching the GPS system. We didn't do a good job.


avatar
Disi

04.08.2007 22:15

0

Ale jak było na prawdę to głowy nikt uciąć sobie nie da...F1 to wielki biznes i różne "układy" tam są...nawet wewnątrz teamu.


avatar
Disi

04.08.2007 22:26

0

A tu Lewsi wyjasnia czemu nie przepuścił Alonso: Asked about the team orders he ignored earlier on, Hamilton said: "I was at the end of the pitlane; there was me, Fernando and Kimi. Just with the situation, I didn't want to disrupt the opportunity that I had. "I didn't want to mess up my opportunity by changing places or whatever there was to do, and be open to being overtaken by Kimi and losing my place. "So then it would have not allowed me to get an extra lap. So that's why we had the disagreement, because I didn't agree with it and I didn't do what they wanted me to do."


avatar
prema

04.08.2007 22:34

0

a ja myślę, że to spisek ferrari, ktoś z nich włamał się do komputera maca i udawał jakąś szychę i kazał alonso stać dłużej. ferrari wiedziało, że jeśli alonso będzie 1 po eliminacjach to będzie wielki karambol i jak obliczył ich super super komputer wydostaną się z niego tylko kierowcy na pozycji 4 i czternastej zgodnie z prawem czwórki, w ten sposób ferrari wygra, przecież jest to bardzo czytelny i oczywisty plan. na tyle jasny, że bmw połapało się i skontrowało go korzystając z prawa 3 i siódemki dlatego kubica nie mógł być wyżej


avatar
barteks2

04.08.2007 22:38

0

borgolot: nic w nocy nie zmienia bo bolid stoi zaplombowany w Parc Ferme...


avatar
pyma

04.08.2007 22:48

0

prema widze ze ci humorek dopisuje :D ja też sie nie przejumje jutrzejszym wyścigiem bo właściwie to co robert ma do stracenia? nie walczy o mistrzostwo wiec jak przywiezie czy nie przywiezie tych 2 punktów to i tak nic nie zmieni , więcej do stracenia ma heidfeld ( wykosi raikonnena czy nie lol) czy alonso(stawiam jednak ze alonso wygra)


avatar
walerus

04.08.2007 23:53

0

kurde Hamilton w czaie konferencji prasowej świeczki w oczach - trochę zrobili go w hu...... ;-)


avatar
kennijczyk

05.08.2007 00:55

0

bosz.... co te stewarty sa porabane. alonso P6. zal.


avatar
yantar

05.08.2007 02:00

0

Nie wiem czemu tak jedziecie po Alonso. Narazie tlumacznie bylo takie, ze otrzymywal instrukcje przez radio. A kilkanascie minut wczesniej tylko dzieki jego przytomnosci umyslu nie odjechal z owinietym wokol kola kocem i mechanikiem. A co do reszty to wina McLarena, nie nauczyli sie nic z podobnej wpadki bodajze Fisichelli na Silverstone ktoremu braklo kilku sekund na rozpaczecie szybkiego okrazenia (moglem pomylic kierowce i tor =]). Jak sie kombinuje na ostatnia sekunde to trzeba sie liczyc z takimi przykrymi wypadkami.


avatar
pyma

05.08.2007 02:02

0

yantar halo obudź się...alonso startuje z szóstej pozycji...


avatar
Neovoice

05.08.2007 08:48

0

ALONSO przesuniety na 6 pozycje startowa!! -.-


avatar
Neovoice

05.08.2007 08:49

0

i wlasnie w tym momencie gupi sedziowie mi typowanie zepsuli.... -.-


avatar
prema

05.08.2007 08:53

0

yantar: taką wpadkę zaliczyło bmw wg mnie na ten moment na tej karze dla alonso jeśli jest prawdziwa, bo na razie tylko w onecie traci najbardziej kubice poza alonso. miał duże szanse wyprzedzić na starcie szumiego, który był na brudnej stronie toru, teraz tam jest alonso, który ma lepszy bolid od szumiego, pewnie najlepszy, więc nawet gdyby udało się go wyprzedzić co jest wątpliwe szumacher nadal jest przed nim, chyba że będzie łatwy do pokonania, a alonso nie uda się walka z kubicą. alonso jak pamiętamy walczy na granicy ryzyka a nawet ją przekracza. no a poza tym niestety kubica nie ma prawdopodobnie jednak konkurencyjnego bolidu. wygląda to na jeden wielki misz masz i to skąplikowany.


avatar
wegles

05.08.2007 08:57

0

ale sie narobilo! Alo startuje z P6, a mclarena pozbawili punktow w klaskyfikacji konstruktorow, ktore zdobyliby w GP Wegier. A Robert, nietstey wystartuje chyba w niesprawnym technicznie bolidzie. W wywiadzie po klasyfikacjach powiedzial,ze "cienko to widzi". Nic dodac, nic ujac. Cholera jasna, czy Roberta musi ciagle przesladowac jakis pech??? Czemu bolid Heidfelda jest ciagle sprawny? (z wyjatkiem indy)


avatar
gorlin

05.08.2007 09:09

0

Ale jaja z tym przesunięciem ALO. Co o tym sądzicie? Widać jaki to "czysty" sport i wszystko się da załatwić. Pupilek szefa teamu się popłakał i ten mu załatwili pole position. Ale kaszana. Jestem zniesmaczony. Jak w PRL- masz znajomości, to wszystko się da załatwić. Szkoda mi ALO- chyba długo nie pobędzie w tym chorym, szpiegowskim teamie.


avatar
rader

05.08.2007 13:05

0

Alonsa powinni wycofac na ostatnie miejsce albo na wyjazd z boksu. A mnie cieszy postawa Nicka Heidfelda. Ale i tak FERRARI rzadzi!!!!!!!!


avatar
rader

05.08.2007 13:09

0

Ciekawe jak wyjdzie S.Vettel na przejsciu do Toro Rosso. Napewno wiecej pojeździ:D


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu